Skołyszyn, 16.04.2020 r.
OA.k.0050.9.2020
OGŁOSZENIE
Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie na podstawie „Procedury dofinansowania przedsięwzięć dotyczących usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest przez WFOŚiGW w Rzeszowie” oraz programu priorytetowego NFOŚiGW pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, ogłasza nabór wniosków na zadania zaplanowane do realizacji w 2020 roku polegające na usuwaniu azbestu i wyrobów zawierających azbest.
W związku z powyższym, Wójt Gminy Skołyszyn informuje zainteresowanych mieszkańców, iż do dnia 30 kwietnia 2020 roku prowadzony jest w tut. Urzędzie nabór wniosków na ww. zadanie.
Zgłoszenia w sprawie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest można dokonać pocztą tradycyjną, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej e-PUAP oraz poprzez pocztę elektroniczną na adres gmina@skolyszyn.pl. Ponadto, w budynku Urzędu Gminy Skołyszyn znajduje się również skrzynka podawcza, do której można złożyć wniosek.
Gmina Skołyszyn zamierza ubiegać się o dotację na zadania z zakresu usuwania azbestu, jednak jego odbiór od wnioskodawców będzie realizowany tylko w przypadku wpływu odpowiedniej ilości wniosków w wyznaczonym terminie.
Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania telefonicznie pod nr tel.: 13 4491734, w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400.