Skołyszyn, 07.10.2019 r. OA.k.0050.17.2019
OGŁOSZENIE
W związku z realizacją zadania pn.: „Odbiór i utylizacja zdemontowanego eternitu z terenu Gminy Skołyszyn, w ramach programu priorytetowego: Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest", Wójt Gminy Skołyszyn informuje, że w dniach 17.10.2019 r. - 18.10.2019 r. odbierane będą zdemontowane płyty azbestowo-cementowe od mieszkańców, którzy do dnia 25 lipca 2019 r. złożyli wniosek w Urzędzie Gminy w Skołyszynie, 38-242 Skołyszyn 12.
Dokładny termin odbioru azbestu od mieszkańców, Wykonawca - Pan Radosław Rokosz, Firma Remontowo-Budowlana „RAGAR", os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków będzie ustalał indywidualnie.
Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 - 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730- 1530, w piątki w godzinach 730-1400 lub telefonicznie pod nr tel.: 13 4491729.
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn