Zapytanie ofertowe - 2019-07-01
GMINA SKOŁYSZYN
38-242 SKOŁYSZYN 12
powiat jasielski województwo podkarpackie
tel./fax (13) 4491062 – 064
www.bip.skolyszyn.pl e-mail: gmina@skolyszyn.pl
Skołyszyn, dn. 01.07.2019 r.
GPIR.271.2.45.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wymiana okien w budynku Domu Ludowego w Jabłonicy”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okien w Domu Ludowym w Jabłonicy
(dz. nr ewid. 442/2).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Demontaż starych okien (24 szt.) wraz z parapetami wewnętrznymi
i zewnętrznymi;
· Dostawa i montaż nowych okien o współczynniku przenikania ciepła
Umax < 0,9 W/m2K i współczynniku infiltracji a < 0,3, oraz montaż nawiewników okiennych regulowanych automatycznych, okna rozwierno-uchylne, okna i klamki w kolorze białym, wymiary zgodne z opracowaniem projektowym (do sprawdzenia
na budowie);
· Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z PCV;
· Obróbka i wykończenie szpalet;
· Wywóz i utylizacja odpadów i materiałów powstałych w wyniku prowadzonych robót;
Rozpoczęcie robót nastąpi po dniu 15 sierpnia 2019 r.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera opracowanie projektowe stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wymiany okien w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 września 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 12 lipca 2019 r. do godz. 13:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana
do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego
i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej
w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert
oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja
jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn