Zapytanie ofertowe
Skołyszyn, dn. 19.07.2019 r.
GPIR.271.2.59.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w Domu Ludowym wraz z remizą OSP w Siedliskach Sławęcińskich”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w Domu Ludowym wraz z remizą OSP w Siedliskach Sławęcińskich (dz. nr ewid. 183/3, 183/4, 183/5).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Instalacje c.w.u.;
· Instalacje gazową;
· Instalacje c.o.;
· Dostawa i montaż kotła gazowego o mocy 20 kW kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, wraz z niezbędną armaturą i oprzyrządowaniem oraz wykonaniem odprowadzenia spalin;
· Dostawa i montaż zbiornika c.w.u. o pojemności 150L wraz z niezbędną armaturą i oprzyrządowaniem;
· Zamawiający jest w posiadaniu używanych grzejników aluminiowych (żeberka), które należy wykorzystać podczas realizacji prac, uwzględniając ich płukanie, wymianę uszczelek oraz złączek przy ich ponownym skręcaniu i rozkręcaniu (zestawienie grzejników stanowi załącznik do zapytania ofertowego);
· Płukanie instalacji oraz próby szczelności zgodnie z opracowaniem projektowym;
· Opracowanie projektowe i przedmiar robót obejmują budynek przed jego rozbudową, oferta powinna uwzględniać również ogrzewanie części dobudowanejtj. grzejniki na klatce schodowej oraz w wydzielonym pomieszczeniu na poddaszu w ciągu klatki (rzut budynku po rozbudowie stanowią załącznik do zapytania ofertowego);
· Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;
· Zapewnienie nadzoru kierownika robót odpowiedniej branży;
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz opracowanie projektowe stanowiące załączniki nr 3 i 4 do zapytania ofertowego.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania instalacji c.o. w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 września 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 26 lipca 2019 r. do godz. 12:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.
- Przedmiar robót.
- Dokumentacja projektowa.
- Rzut budynku po rozbudowie.
Zestawienie grzejników aluminowych.