2021-02-15

Ogłoszenie o naborze - 15.02.2021 r.

Skołyszyn, dnia 15 lutego 2021 r.

OA.IV.2110.1.2021

OGŁOSZENIE O NABORZE

Wójt Gminy Skołyszyn

ogłasza

otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektora ds. gospodarowania odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn

 

  1. Stanowisko pracy:podinspektor ds. gospodarowania odpadami komunalnymi

 

  1. Wymagania od kandydata:

 

  1. Wymagania niezbędne od kandydata:
  2. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych),
  3. wykształcenie wyższe,
  4. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni
    z praw publicznych,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe od kandydata:
  2. Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku gospodarka odpadami lub ochrona środowiska, administracja, prawo, ekonomia,
  3. Znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem pracy, w tym m.innymi: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy o gospodarce komunalnej,
  4. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
  5. umiejętność podejmowania decyzji,
  6. cechy osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność.

 

  1. Zakres z zakresu gospodarki nieruchomościami obejmują m. innymi:
  2. przygotowanie sprawozdań z wpływów, zobowiązań i należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  3. przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy, w tym Regulaminów w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
  4. analizowanie dochodów gminy w zakresie wpływów z opłat  za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  5. naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  6. nadzór nad kontrolą dotyczącą opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi, 
    w tym prowadzenie rejestru BDO,
  7. rozpatrywanie podań o zastosowanie ulg, umorzeń, darowizn, rozkładania na raty
    w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  8. windykacja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  9. przeprowadzanie postępowań wyjaśniających w sprawach opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  10. rozpatrywanie wniosków dotyczących pomocy publicznej oraz pomocy de minimis,
  11. wydawanie kwitariuszy sołtysom , rozliczanie sołtysów z pobranych wpłat i naliczanie im wynagrodzenia (inkaso),
  12. bieżąca obsługa petentów, w tym przyjmowanie deklaracji dotyczącej wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawanie worków oraz kodów identyfikujących właścicieli nieruchomości, z których oddawane są odpady.

 

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku, na który prowadzony jest nabór:

       Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242  Skołyszyn

Forma zatrudnienia: umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas   nieokreślony, pełny wymiar czasu pracy.

       Warunki pracy:

  1. praca na stanowisku obok pracy biurowej wiąże się z wyjazdami służbowymi poza teren biura,
  2. praca wykonywana jest w pozycji siedzącej, a także stojącej,
  3. praca wiąże się z przebywaniem z grupą osób w pomieszczeniach zamkniętych,
  4. praca przy monitorze komputerowym,
  5. praca wymagająca umiejętności radzenia sobie z sytuacjami stresującymi,
  6. praca wymaga obsługi komputera przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

       Narzędzia pracy: komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w Urzędzie Gminy Skołyszyn w miesiącu lipcu 2020 roku wynosił więcej niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. List motywacyjny z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu
    e-mail lub numeru telefonu,
  3. Życiorys/ curriculum vitae,
  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- zgodnie
    z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia,
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub spełnianiu warunków, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych,
  6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  7. Kopie świadectw pracy potwierdzający wymagany staż pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu oświadczenie kandydata o zatrudnieniu na danym stanowisku pracy),
  8. Oświadczenie  kandydata o:

-posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

-braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-posiadaniu nieposzlakowanej opinii

zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia.

  1. Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności,
  2. Klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji - zgodnie                        z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia.
  3. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych kandydata do pracy na stanowisku urzędniczym.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW (warunek konieczny):

  1. Wszystkie dokumenty, oświadczenia, list motywacyjny, cv - powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
  2. Kserokopie przedłożonych dokumentów powinny zostać poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  3. W przypadku braku podpisu lub poświadczenia przez kandydata za zgodność
    z oryginałem dokument będzie uznawany za nieważny i nie będzie brany pod uwagę.
  4. W swojej ofercie kandydat powinien podać nr telefonu i adres e-mail.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
  6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r.                       poz. 1781 t.j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 t.j.)”

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe
w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata.

 

Urząd Gminy Skołyszyn informuje:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Skołyszyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Skołyszyn.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną
    w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze. 
  3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Skołyszyn.
  4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wskazani jako kolejni kandydaci do zatrudnienia (do dwóch kolejnych) mogą być odebrane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru.
    Po tym czasie zostaną zniszczone.
  5. Dane osób wskazanych jako kolejni kandydaci do zatrudnienia (do dwóch kolejnych)będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru, a następnie, jeśli nie dojdzie do zatrudnienia tych osób, zostaną zniszczone.
  6. Forma składania dokumentów:
  7. Wymagane dokumenty aplikacyjne  określone w pkt. VI ogłoszenia należy złożyć                  (w zaklejonej kopercie) w Sekretariacie Urzędu Gminy Skołyszyn pokój nr 9 (I piętro),
    adres: Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn lub przesłać na adres: Urząd Gminy Skołyszyn,
    Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn, w terminie do dnia 26 lutego 2021 r.
    do godz. 13.00.
    Liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Skołyszyn. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Skołyszyn po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Skołyszyn).
  8. Na kopercie należy zamieścić dopisek „Nie otwierać” oraz „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarowania odpadami komunalnymi”
  9. Złożone dokumenty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko.
  10. Dodatkowe informacje na etapie składania aplikacji można uzyskać pod numerem telefonu: (13) 44 917 53 – Izabela Jankowska - Zawada lub  (13) 44 917 28 - Krzysztof Słowik.
  11. Nabór będzie przebiegać następująco:

Etap I: selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod katem spełnienia wymogów formalnych. Osoby spełniające wymagania określone wyżej (formalne) zostaną zaproszone do II Etapu rekrutacji jakim jest rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o ocenie formalnej zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skołyszyn w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”.

Etap II: Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli Etap pierwszy. O terminie
i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie lub mailowo). Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skołyszyn w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”.

Skołyszyn, dnia 15 lutego 2021 r.

Wójt Gminy Skołyszyn
Bogusław Kręcisz

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..