Skołyszyn, 22.08.2019
GPIR.271.2.64.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych pionowych i poziomych znaków drogowych oraz likwidacja lub przestawienie istniejących, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych Gminy Skołyszyn”.
1. Zakres zamówienia obejmujedostawę wraz z montażem nowych pionowych i poziomych znaków drogowych, likwidację lub przestawienie istniejących, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu na drogach gminnych w Gminie Skołyszyn przy następujących drogach:
1) droga gminna wewnętrzna dz. nr ewid. 68 w Siedliskach Sławęcińskich;
2) droga gminna G000017 Nr 113667R Siedliska Sławęcińskie – Przysiek;
3) droga gminna wewnętrzna k. stacji PKP dz. nr ewid. 415/2, 418 w Przysiekach;
4) droga gminna G000013 Nr 113663R Droga Osiedle w Skołyszynie;
5) droga gminna wewnętrzna „Tułoki” w Przysiekach.
2. Dokładna lokalizacja znaków, które należy wbudować oraz znaki które należy zlikwidować lub przestawić, zaznaczono na mapach stanowiących załączniki od 3.1 do 3.5 do niniejszego zapytania.
3. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć nowe znaki drogowe wraz ze słupkami przeznaczonymi do ich montażu zgodnie z wykazem w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce zlokalizowane na terenie Gminy Skołyszyn.
4. Wykopy po zlikwidowanych znakach należy zasypać, natomiast znaki należy przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
5. Dokładną specyfikację, typ i rodzaj znaków, opisano w załączniku nr. 4 do niniejszego zapytania.
6. Znaki muszą spełniać warunki zawarte w Załącznikach 1 i 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181 z późn. zm.);
7. Materiał zastosowany do wykonania znaków i tablic musi posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z normą lub aprobatę techniczną;
8. Kategoria znaków: małe – oznaczone symbolem „M” (tj. spełniające określone wymiary: w przypadku znaków ostrzegawczych – długość boku równa 750 mm, znaki nakazu i zakazu – średnica 600 mm, znaki informacyjne – długość podstawy 600 mm, wysokość 600+150n)
9. Znaki wykonane na podkładzie z blachy stalowej obustronnie ocynkowanej o grubości co najmniej 1,25 mm lub z blachy aluminiowej o grubości min 1,5 mm, krawędzie zaginane na całym obwodzie, wyklejone licem z samoprzylepnej folii odblaskowej 2 typu.
10. Folie odblaskowe użyte do wykonania lica znaku powinny wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały okres wymaganej trwałości znaku. Niedopuszczalne są lokalne niedoklejania, odklejanie, złuszczanie lub odstawanie folii na krawędziach tarczy znaku oraz na jego powierzchni;
11. Lica znaków i tablic powinny spełniać wymagania fotometryczne i kolorymetryczne w zakresie odblaskowości i barwy.
12. Tył znaków zabezpieczony farbą proszkową koloru szarego, w komplecie uchwyty montażowe;
13. Tarcza znaku musi być równa i gładka – bez odkształceń płaszczyzny znaku;
14. Wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia (w tym słupki) powinny posiadać wszystkie niezbędne normy i certyfikaty.
15. Okres gwarancji: min. 24 miesiące.
Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli Pan Artur Hajnosz – podinspektor ds. drogownictwa w UG Skołyszyn tel. 13 4491751.
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 dni od podpisania umowy.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 2 września 2019 r. do godziny 9:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce OSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone poprzez platformę zakupową oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
3.1 Mapa droga Siedliska Sławęcińskie.
3.2 Mapa droga Siedliska Sł. – Przysieki.
3.3 Mapa droga PKP Przysieki.
3.4 Mapa droga Skołyszyn.
3.5 Mapa droga „Tułoki” Przysieki.
4. Zestawienie znaków drogowych.