Ogłoszenie z dn. 25.06.2021 r.
Skołyszyn, 25.06.2021 r.
OA.k.0050.15.2021
OGŁOSZENIE
Celem przygotowania dokumentów do ewentualnego uzyskania dofinansowania zadania pn: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, Wójt Gminy Skołyszyn informuje zainteresowanych mieszkańców, że prowadzony będzie nabór wniosków na ww. zadanie.
Zgłoszenia w sprawie odbioru i utylizacji azbestu należy dokonaćw terminie do dnia 30 czerwca 2021 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Skołyszynie, Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Handlu, pokój Nr 19.
Po upływie tego terminu wnioski nie będą rozpatrywane.
Odbiór azbestu od wnioskodawców będzie realizowany w przypadku, gdy Gmina Skołyszyn uzyska dotację na zadania z zakresu usuwania azbestu ze środków zabezpieczonych na ten cel przez WFOŚiGW w Rzeszowie oraz NFOŚiGW w Warszawie.
Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400 lub telefonicznie
pod nr tel.: 13 4491734.