DRUKUJ
2021-06-25

Ogłoszenie z dn. 25.06.2021 r.

Skołyszyn, 25.06.2021 r.

OA.k.0050.15.2021

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

Celem przygotowania dokumentów do ewentualnego uzyskania dofinansowania zadania pn: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, Wójt Gminy Skołyszyn informuje zainteresowanych mieszkańców, że prowadzony będzie nabór wniosków na  ww.  zadanie.

Zgłoszenia w sprawie odbioru i utylizacji azbestu należy dokonaćw terminie do  dnia  30 czerwca 2021 r. w siedzibie Urzędu Gminy w  Skołyszynie, Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Handlu, pokój Nr 19.  
Po upływie tego terminu wnioski nie będą rozpatrywane.

Odbiór azbestu od wnioskodawców będzie realizowany w przypadku, gdy Gmina Skołyszyn uzyska dotację na zadania z zakresu usuwania azbestu ze środków zabezpieczonych na  ten  cel przez WFOŚiGW w Rzeszowie oraz NFOŚiGW w Warszawie.

Dodatkowe informacje możliwe są do uzyskania w Urzędzie Gminy Skołyszyn w  godzinach pracy Urzędu, tj. w poniedziałki w godzinach 730 – 1700, we wtorki, środy, czwartki w godzinach 730 – 1530, w piątki w godzinach 730-1400  lub  telefonicznie
pod nr tel.: 13 4491734.